My photo
"Trebuie să oferim nu doar ceea ce avem, ci în primul rând ceea ce suntem." (Paul Evdokimov)

Saturday, March 24, 2007

Dragi mincacioshi,

Si mie imi place sa gatesc. Si sa maninc. Si nu, nu-mi vine sa-mi fac vreo liposuctie cind vad cite o silueta-grisina pe strada. Imi place sa savurez fiecare bucatica, sa maninc pe indelete, sa ma bucur de papica cea de toate zilele. Asta mentinindu-mi o greutate "normala, chiar onorabila la inaltimea ta", ca sa-mi citez medicul de familie.

Am zis ce-mi place. Stiti voi, in my imaginary world, with my imaginary friends...
In realitate, am foarte, dar foarte putin timp la dispozitie ca sa-mi pregatesc mincarea si s-o ingurgitez. As putea alege varianta mincatului prin oras, ceva de la patiserie, ceva de la fast-food, mai pe la vreun restaurant... Insa kilogramele si stomacul in piuneze
nu-mi permit. Prefer sa maninc sanatos si super-gustos - nu, nu-i o contradictie in termeni, cum credeati - petrecind foarte putin timp in bucatarie.

Asa ca asteptati-va la retete faine, care nu va trimit la spital cu vreo criza de bila, foarte gustoase, cu ingrediente naturale, convenabile ca pret - ca, deh!, sint eu mare bucatareasa, dar inainte si-nainte sint shtudinta! - pregatite rapid, prin procese tehnologice in spiritul eticii si deontologiei culinare! (hi, hi, hi!)

Asa ca, savurati, dragii mei cititori: savurati ce-i prin farfurie, savurati ce-i prin castroane, savurati viata, in general!

No comments: