My photo
"Trebuie să oferim nu doar ceea ce avem, ci în primul rând ceea ce suntem." (Paul Evdokimov)

Saturday, May 26, 2007

Ostropel de pui

Am inceput campania "Mincarea ta preferata", printre prietenii si cunostintele mele. Adica eu ii intreb care-i mincarea lor preferata, ei imi raspund si eu postez reteta pe blog. Nice, nu?
Astazi, scriu despre ostropel, pentru ca este mincarea preferata a Oanei-Elena. Si a mea, de aceea am si ales sa incep cu asta. Asa ca, enjoy, dragii mei devoratori!

Ai nevoie de:
=> un ceaunel, e important pentru modul in care se va coace totul
=> patru pulpe de pui, patru aripi
=> un kg de rosii bine coapte
=> putin cimbru si o tzira de marar
=> sare mare
=> patru linguri de ulei de masline
=> o lingura de bulion ("Olimpia"=good choice)
=> un ardei gras mic si rosu, ca un sef nervos.

Ce faci:
=> pui la fier carnea, cu un strop de sare, cam 20 min, iei spuma din cind in cind
=> intre timp, oparesti rosiile intr-un clocot de apa fierbinte, le decojesti si le dai pe razareatza
=> scoti carnea si o lasi la scurs pe-o farfurie
=> pui rosiile la fiert, cu uleiul si sarea, cind dau primul clocot, adaugi puiul
=> lasi sa fiarba la foc mic, mic, vreo 20 min, cu capacul pe-o ureche
=> intre timp, faci mamaliguta
=> adaugi verdeata tocata, mai dai un clocot
=> scoti pe farfurie, rastorni mamaliga si SA AI POFTA! Da' bun mai e!...

2 comments:

Anonymous said...

Frumos, pacat ca nu postezi mai des

Ionela-Cristina said...

mersi, Gastronomicus, uite ca m-am intors!
Enjoy your staying with me! Si nu uita sa te joci un pic cu Lisa!...:)